JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Thursday, June 23, 2011

Di Sebalik Wajah



Sofia, gadis manis berkelulusan dari universiti luar negara. Sejak kecil lagi cita-citanya hanya satu - membahagiakan hati ibu. Justeru, sebaik pulang ke tanah air, bukan kerja yang dicarinya tetapi saudara kandungnya yang hilang sejak sekian lama. Itu janjinya walaupun dia sedar janji yang dipegang bukan mudah untuk dikotakan. Namun, hatinya nekad mencuba meskipun orang-orang sekeliling sudah lama mengalah.

Pencarian itu menemukannya dengan seorang jejaka yang masih tercari-cari identiti diri, yang merindui kasih seseorang. Bibit cinta lahir di hati Sofia. Hadirnya bertemankan cemburu, namun hatinya bahagia bila dia turut diajak berkongsi kasih sayang itu.  Kehadiran gadis itu yang cuba merungkai persoalan, tanpa disengajakan telah membongkar suatu rahsia yang sejak sekian lama tersembunyi di sebalik wajah insan yang wujud dalam hidup lelaki bernama Aslan. Namun rahsia itu terpaksa disimpan untuk menjaga hati orang-orang yang dicintainya.

jom join elee mardiana di facebook nya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...