JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Friday, November 30, 2012

Air Mata Kasih



Ain begitu merindui "Abang Qimi".  Budak lelaki yang sering mengusik dan menarik ekor kudanya.  Budak lelaki yang sering memujuk kala dia merajuk... menangis semula bila ketawa bertukar sengketa.  Putaran masa... Ain membesar menjadi gadis manis; bersama usikan dan sendaan yang mendewasakan.  Dihitung pada usia... Ain mencuba membayangkan wajah "Abang Qimi" yang tidak terjangkau dek bayangannya.  Kacakkah? Atau seperti majikannya yang mahal senyuman tetapi tampan.  Dan rahsia hati disimpan kemas dalam diri... walau sesekali terdetik jua; ada persamaan yang sesekali melekakan.  Selain nama... wajah itu bagai ada ceritanya... misteri tersembunyi.

Antara Ain dan Haqimi.  Dan benarlah ... "Abang Qimi" adalah orang yang serupa.  "Abang Qimi" ialah majikannya... yang sering mengusik dan membulinya seperti zaman kanak-kanak mereka.  Dan hati mengapa tiba-tiba bertukar rasa... bertukar bicara... diulit rindu yang entah bila munculnya?  Namun "Abang Qimi" nya hilang semula dibawa angin malam, tanpa pamitan... menjadikan Ain insan kesepian.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...