JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Thursday, August 4, 2011

Arca Kasih



Norashikin bertugas di sebuah syarikat yang terkenal di Kuantan. Dia seorang gadis cantik dan berjawatan eksekutif di syarikat itu. Ramai lelaki yang ingin memikatnya namun mereka tidak berani kerana kedudukkan beliau dalam syarikat itu mengatasi segala-galanya.


Suatu hari, Norashikin telah dipertemukan dengan Asmawi di satu mensyuarat penting yang diadakan di syarikatnya. Sebaik sahaja mesyuarat dimulakan, mata Asmawi asyik memandang Norashikin. Dia benar-benar tertarik dengan kejelitaan Norashikin. Pelbagai cara dilakukan untuk memenangi hati Norashikin tetapi Norashikin tidak suka kepada Asmawi kerana dia lelaki egoistik.


Pada Asmawi, menambat hati gadis itu merupakan prioriti dalam hidupnya. Dasar lelaki memang tidak pernah mengaku kalah. Akhirnya, Asmawi berjaya memiliki Norashikin tetapi kemunculan Sandra teman lamanya dari Englan, secara tiba-tiba mengugat kasih mereka. Norashikin rasa tertipu dan cuba melarikan diri dari Asmawi.


Tatkala hati Norashikin dilanda kebuntuan, dia mendapat tahu yang Asmawi menghidap penyakit Retinal Detachment yang mungkin mengakibatkan dia hilang penglihatan. Adakah Norashikin rela membiarkan lelaki yang pernah dikasihinya menderita?

Jom Like Facebook Norzailina Nordin !!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...