JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Friday, December 9, 2011

Lelaki Terakhir



Aku percaya suatu hari nanti ada bahagia yang menanti dihujung jalan.  Kerana aku yakin, ada hikmah yang diciptakan di dalam sesebuah perkahwinan. 

Walau sebenarnya aku tidak pernah tahu apakah hikmah di sebalik perkahwinan kita ini. Kerana bahagia yang aku cari bukan untuk diri sendiri, tetapi untuk mereka yang lebih mengerti. Lalu aku butakan mata dan pekakkan telinga… derita di hati, simpan sendiri. Anggap sahaja hidup ini hanya satu pentas sandiwara. 

Jadi, kenapa perlu terus bersedih tatkala melihat suami bermain kasih? Sabar … anak terbuang sepertiku harus sedar diri. Jangan tamak dengan apa yang telah diberi. 

Walau sebenarnya aku tak ingin kecundang sekali lagi… aku ingin bahagia seperti mereka. Namun sampai bila aku harus dilukai begini… kerana perasaan tidak pernah ada alasan untuk terus merelakan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...