JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Friday, December 9, 2011

Putus Sudah Kasih Sayang


Warna-warna kehidupan… seringnya kontras, sering kali juga menggempitkan ruang-ruang kebenaran. Jadilah hukuman alam dicacamerbakan…. Sehingga tali kebenaran yang tersimpul, kusut dan entah siapa akan merungkaikannya. Jangan ditanya mengapa cerita semalam menjadi luka yang tidak pernah sembuh. Jangan dihitung berapa titis darah menitis… kerana pedihnya jua tidak pernah menyurut lalu mendarat menjadi barah yang mengazamatkan. Lalu dendam juakah yang menjadikan manusia bernama Azimah dan Syakila hilang harga diri lalu hanyut? Dan terpujukkah hati seorang Nurul Izzah tatkala menyaksikan suami yang disayang, menjalinkan cinta bersama kekasih lama

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...