JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Friday, December 9, 2011

Naluri

Bersama harapan yang bukan sedikit, bunga-bunga kecewa dikarang menjadi kalungan indah. Sememangnya mencipta bahagia terlalu payah. Meyuntik semangat juang jua tidak semudah menarik rambut di dalam tepung. Lalu menyerahkan segalanya pada Khalik merupakan keputusan terakhir. Dan takdir-Nya… doa orang beiman itu sering diberkati Tuhan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...