JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Wednesday, September 26, 2012

Bicara Sebuah Diari

Noreen, seorang penulis skrip yang secara tidak langsung terlibat dalam satu kejadian pembunuhan yang telah lama berlaku.  Semuanya berpunca daripada mimpi-mimpi yang pernah dia alami sebelum ini.  Adawiyyah dan Rohayu muncul dalam mimpinya, meminta dia agar berhati-hati.  Ditakdirkan dia telah pergi ke sebuah vila untuk menyiapkan skrip terbaharunya.  Di situlah segala mimpinya mula terjawab.  Bermula dengan penemuan gambar dan diari milik Rohayu, Noreen merasakan yang mimpinya selama ini adalah sesuatu yang realiti.  Semakin dia membaca diari milik Rohayu semakin dia merasakan semua itu ada kena-mengena dengan Suhaimi, rakan baik suaminya, Azam.  Noreen terkejut apabila dia mendapat panggilan telefon daripada Maria, isteri Suhaimi.  Melalui Maria akhirnya segala rahsia terbongkar dengan sendirinya.

"Secara jujurnya aku katakan yang aku tak pernah alami mimpi-mimpi macam malam tadi. Tapi sejak kebelakangan ini aku sering mimpi bertemu dengan dua orang perempuan yang tidak pernah aku kenal.  Mereka berdua kerap mengganggu tidur aku." - Noreen

"Kau jangan main-main Reen.  Takkan kau nak tuduh Suhaimi macam tu aje? Nanti apa pulak kata laki kau? Yang kau tuduh tu sahabat karib dia," - Fatiha

"Masalahnya permintaan Reen ni berat untuk abang tunaikan.  Nanti apa pulak kata Suhaimi.  Sebab setahu abang Suhaimi tu memang tidak suka orang lain ambik tahu pasal cerita peribadinya." - Azam

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...