JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Wednesday, September 26, 2012

Suamiku Vampire


"Danish Aniq, siapa tidak kenal dia? Sejak zaman sekolah rendah lagi dia digelar vampire disebabkan personalitinya yang erotik.  Waktu siang, wajahnya pucat bagaikan tak cukup darah, tapi malam menjelma, dia seperti makhluk yang baru mendapat kuasa luar biasa."

Itulah yang selalu diperkatakan mengenai Danish. Namun, apa yang diperkatakan, sedikit pun tidak mengganggu kehidupan Lydia yang baru berpindah ke kawasan itu.  Baginya, apa pun kata-kata orang tentang Danish, apa dia kisah.  Sikitpun tak ada kaitan dengan dirinya.

Pertemuan pertama dengan Lydia telah melahirkan rasa cinta di hati Danish.  Danish berusaha mendekati Lydia.  Namun, usahanya sentiasa menemui jalan buntu.  Saat itu, dia mula memasang agenda.  Agenda yang pasti akan membuatkan Lydia hadir di hadapannya.

Dalam bijak Danish mengatur agenda. Tidak terduga agenda yang diaturnya menjadi satu kejadian yang tidak diingini.  Lydia yang telah bertakhta dihati, terus hilang sebelum sempat dicuri hatinya.  Namun, Lydia tetap di ingatan Danish.  Lydia haknya.

Takdir Allah, siapa yang dapat melawan.  Jodoh dan pertemuan itu telah ditakdirkan bersama.  Danish dan Lydia ditakdirkan bersama.  Walaupun Lydia bagaikan orang baru, Danish tetap mahukannya.  Lydia juga berusaha dalam menjalinkan hubungan dan ikatan bersama Danish.  Ada bahagia yang sudah bercambah. Namun, kebahagiaan yang mereka kecapi tidak berpanjangan.  Ada satu rahsia yang telah terbongkar.  Perasaan benci mula bercambah dalam diri Lydia untuk Danish.

Kejadian apakah yang dialami Lydia dan Danish? Apakah yang menyebabkan Danish mengatakan Lydia haknya? Rahsia apa yang telah membongkar dan menyebabkan Lydia membenci Danish?  Dapatkah mereka mempertahankan rumahtangga yang baru dibina?  Dan, betul ke apa yang dikatakan orang selama ini, Danish itu manusia atau vampire?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...