JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Thursday, July 28, 2011

Galau Di Hati Seri



Dari Fitnah Itu Mereka Bersatu

Seri Arina seorang penyanyi cuba megubah pandangan umum terhadap dunia hiburan kepada persepsi yang lebih baik.  Sesuai dengan imejnya sebagai artis bintang realiti yang bertudung, dia cuba berdakwah dengan caranya yang tersendiri.  Biarpun cuba menghindari fitnah dan tohmah dunia yang penuh kepura-puraan ini, namun kealpaannya yang sedikit menjadikan dia mangsa fitnah yang amat lelah.

Bagi Sulaiman pula, dunia politik adalah impiannya sejak kecil.  Dia mengimpikan politik yang bersih dan jujur.  Di masa yang sama, dia benar-benar bencikan dunia hiburan yang bagi nya sesuatu cukup melalaikan.  Namun tanpa Sulaiman sedar dunia politik adalah lebih kotor dan cukup menjijikkan.

Baik Seri Arina mahupun Sulaiman, kedua-dua mereka tidak pernah bersua muka.  Namun dalam satu peristiwa hitam rancangan sang durjana, mereka di temukan.  Ada rasa tidak suka antara mereka dan seringkali bersengketa.  Namun tanpa sedar, titik hitam itulah membuat hati mereka berdua terpaut.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...