JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Tuesday, July 5, 2011

Megalomania 2



Dia kehilangan tatkala hampir-hampir berdiri di kaki pelamin. Hati siapa yang tidak pilu tunangan hilang pada hari pernikahan. Ke mana dia harus mencari? Berbulan derita rindu terpaksa ditanggung. Namun Noreen Sheila tetap menaruh harapan, suatu hari Andy Farhan akan pulang ke pangkuannya. Ritma rindunya berlaku sepi... saban waktu mengharap Andy Farhan kembali. Namun setelah lelaki itu pulang, Noreen Sheila tertangkap dalam cinta Jasman yang sentiasa sanggup berbuat apa saja demi merealisasikan satu dendam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...