JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Thursday, July 28, 2011

Bukan Cinta Monyet

Walaupun gelap, banyangan dirinya masih mampu kulihat.  Jika ini bukan cinta, mungkin juga aku yang sudah GILA!





Nurul Suhana, gadis biasa dari keluarga sederhana dan hanya mempunyai ibu satu-satunya ahli keluarganya. Kamal Ilham yang hadir dalam hidup Nurul Suhana dan ibunya umpama penganti yang dihantar untuk mengantikan arwah abang Nurul Suhana. Ikatan abang dan adik angkat yang terjalin semenjak Nurul Suhana berusia 9 tahun tidak menghalang Nurul Suhana daripada secara diam-diam menyintai Kamal Ilham. Sementara Kamal Ilham sudah ada pilihan hati yang sesuai dengan dirinya.

Disebabkan sedar akan jarak umur yang ketara dan perbezaan latar belakang, Nurul Suhana tidak mampu untuk menuntut rasa yang sama dari Kamal Ilham. Mungkin benar dia hanya seorang adik bagi Kamal Ilham.

Disaat, hatinya terluka kerana cinta terhadap Kamal Ilham, hadir Alvin dalam hidupnya. Lelaki yang serba-serbi sempurna dan ada segalanya, hadir umpama semangat baru untuk Nurul Suhana bangkit semula dari kekecewaan. Alvin hadir membawa bahagia buat Nurul Suhana yang sedang terluka.





CLICK ------->>>>FACEBOOK HASLIZA ISMAIL

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...