JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Monday, October 8, 2012

Bakal Isteriku, Gengsternya!



Zyya Adrianna Bella, nama yang indah secantik rupanya, tapi perangai macam gangster.  Berumur 17 tahun dan bersekolah dalam sebuah sekolah persendirian yang didirikan oleh papanya Tan Sri Iskandar.  Dikelilingi hero-hero yang sentiasa menjaga kebajikannya, Rayya, Faryzal dan Nazarul.

Tengku Syamrien Ashraf, pewaris tunggal empayar Harizen Corporation yang baru pulang dari Amerika.  Niat di hati ingin mencari Zyya yang dirindui.  Akhirnya bertembung dengan Bella, langsung jatuh hati.  Sanggup jadi tutor peribadi di sisi "Gangster Princess"  hanya nak ubah perangai Bella menjadi seperti Zyya.

"Awak tahu Bella, walau setinggi mana pun awak dijunjung, jangan sesekali awak terniat menindas orang bawahan awak.  Saya tahulah awak tu princess, tapi tak payahlah sampai nak cederakan orang lain.  Awak tak ada otak ke untuk berfikir mana yang baik mana yang buruk!"

Mampukah Syamrien mengubah perangai Bella yang agak gangster dan menyakitkan hati itu?  Apakah dia sebenarnya memang sudah jatuh hati pada Bella?  Biasakah Bella yang gangster menjadi seorang yang lemah lembut?  Apa yang pasti, Syamrien dan Bella bolehkah berjalan seiring?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...