JOM...KONGSI NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI...

SAYA CUMA UPLOAD NOVEL YANG SUDAH ADA DI DALAM SIMPANAN SAYA.... JADI ANDAI TIDAK ADA GAMBAR NOVEL KEGEMARAN ANDA DI SINI, ITU TANDA NYA SAYA BELUM LAGI MEMBELI @ MEMBACA NYA... JADI, DARI SITU ANDA BOLEH BAGI SAYA IDEA DAN KOMEN TENTANG NOVEL YANG ANDA SUKA ITU.... CERITA KAN DENGAN SAYA SAMA ADA IANYA INTERESTING, LUCU, SEDIH & ETC.... THANK YOU!!!!

Friday, October 12, 2012

Rindu Belum Berhenti (Recommended)


Dia ada segala-galanya, sehinggalah satu hari semuanya berubah.  Jenayah yang terancang menyebabkan tiba-tiba dia menjadi pelarian.  Dia keseorangan sehingga lelaki bermata sedih itu datang.  Tanpa sedar, dia meletakkan seluruh kehidupan di tangan lelaki itu.  Lelaki yang diketahui amat berbhaya, namun Adni yakin lelaki itulah penyelamatnya.

Zack, lelaki yang mahu meninggalkan kisah silamnya yang gelap.  Bersama Adni mereka menjadi pelarian.  Antara memburu dan diburu, mereka perlu menyelamatkan diri untuk meneruskan kehidupan.  Demi Adni, dia rela andai maut yang menjemputnya pulang.

Jenayah terhadap Adni, jenayah terancang.  Penuh momen yang mengetarkan jiwa.  Senjata yang dicipta manusia, apakah tujuan di sebaliknya?  Menjadi perisai menyelamatkan diri atau mengurangkan jumpa manusia di muka bumi?

Antara Zack dan Adni laluan ke syurga bermula dengan maraknya api neraka. Bila hati manusia diselubungi dengan dendam, berpaksikan kesumat mampukah cinta menghapuskan semua kekeliruan yang datang?  Dapatkan Adni menemui cintanya semula?

Adni ~ Kudamba Bahagian Bersamamu.  Selagi Rindu Belum Berhenti aku akan tetap menantimu.  Aku akan tetap menanti kerana Kau Tercipta Untukku.

NAK BACA "RINDU BELUM BERHENTI?" DARI RBB1-RBB5 sahaja ~ sila klik di sini

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...